Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 2 Julai 2012

aku tanggung !



Tengok ! apa yang kau dah lakukan.. aku jadi STRESS! kerana nak hadapi dengan persoalan itu setiap hari ! segala nikmat yang selama ini aku dapat, telah KAU ragut - hanya  kerana  KAU nak memenuhi kehendak hati KAU sahaja ! - Bergembiralah kau kat sana.. aku kat sini...

Patutkah Kau dan kelurga Kau turut mengalami 
nasib yang sama ???

Jawapan itu hanya akan di ketahui kemudian...

kata aku: sebab dan akibat - adalah suatu yang saling berkaitan !



2 ulasan:

Siti_btp berkata...

Marilah join FB Autisme Malaysia...

Mak lagenda berkata...

Jangan stress2 bang..

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link