Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 16 Ogos 2012

SELAMAT HARI RAYA,




SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 


Maaf Zahir Dan Batin

ikhlas dari  akuinilah a.k.a karimmj


kata aku : Berhati hati dalam perjalanan, rancang perjalanan dengan baik, jalan mana yang nak di ikuti dan jalan mana alternatif, dia mana nak berhenti rehat dan di mana nak isi minyak, agar korang tidak teragak-agak.

Nota kaki :  Belajarlah untuk "MEMOHON KEMAAFAN" dan "MEMBERI KEMAAFAN" ikhlas dari hati. (pesan untuk diri aku sendiri nie) - bergantung sejauhmana kesalahan tersebut lah kan...






2 ulasan:

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata...

selamat hari raya karimmj...semoga syawal yg akan tiba ni memberikan kegembiraan untuk anda sekeluarga. mohon ampun dan maaf ya... sekiranya ada silap dan salah :)

Mak lagenda berkata...

Selamat hari raya jugak karim..wlupun mgkin terlewat sedikit salam syawal ni tp sikit pun mak x lupa pd sahabat2 yg ada

Mohon maaf jika ada kekhilafan yg mak lakukan samada sengaja atau tidak sengaja.

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link