Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 15 November 2012

Salam Maal Hijrah - TV Tak Perhatin



Assalamualaikum....


Salam Maal Hijrah -  kepada Semua 

Wasatiyyah Tongak Kesatuan Ummah !

Semoga Tahun Baru Hijrah ini akan memberi satu lembaran baru buat kita semua Insallah !





Dan di kesempatan ini aku nak tegur Pengurusan Satu Stesyen TV Swasta yang agak top jugak kat Malaysian ini...apa lah kena dengan korang semua nie....


Ada ker patut Malam Sambutan Maal Hijrah - di siarkan pertandingan pencarian bakat nyanyian, tidakkah perihatin dengan Keadaan Semasa ?

Tak boleh ker pertandingan itu di tunda sehari atau di lain masa sedangkan itu waktu perdana... hemm...  


kata aku : betullah kata sesetengah pihak, kebiasaanya hasrat dan cita-cita di binasakan oleh pelaksana itu sendiri....      
-->

Tiada ulasan:

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link