Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 25 Jun 2012

Aku Sakit Hati 2



Aku tak perlukan kau lagi.. kerana dalam hidup aku ini, aku telah mempunyai ISTERI yang aku nikahi secara sah.. jadi terimalah hakikat itu... jangan kacau hidup kami, untuk apa kau hubungi aku lagi? kerana kau telah melukakan hati aku sejak dari dulu lagi... kini kau telah lukakan terlalu banyak hati !
Kau perlu minta maaf kepada semua hati yang telah kau lukakan dengan perbuatan yang tidak menggunakan akal itu.. tapi aku TAK SUDI untuk bertemu dengan kau lagi..
Jangan kau anggap kau boleh mempergunakan sikap belas kasihan aku ini... kerana kini aku betul betul sakit hati... 
aku punyai keluarga yang perlu aku jaga.. dan aku percaya kau juga punyai keluarga yang perlu kau jaga... 
keluarga aku telah terluka dan adakah kau mahu keluarga kau juga terima nasib yang sama ? - lupakan aku ! kerana aku telah mulai lupakan kau....
 



1 ulasan:

Mak lagenda berkata...

Nih memang betui2 sakit ati nih..

Mak harap semuanya akan kembali seperti sedia kala.

Harap juga hati2 yg disakiti itu akan tabah dan bersabar menerima dugaan ini ya

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link

Free Backlinks