Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selasa, 5 Jun 2012

korang Nak Lihat Kapal ?



Assalamualaikum....

nak kongsi lagi kata kata hikmat !

rupa tidak cantik mana tapi dalamnya indah ! percaya ??

"Nak lihat bertapa "INDAHNYA" sebuah kapal - Lihatlah dari "DALAM" kapal itu sendiri, Tetapi nak lihat  berapa "BESAR" kapal itu, kena lihat dari "LUAR" kapal tersebut !


kata aku : Selama 13 tahun aku dah tengok dan nikmati  "KEINDAHAN" kapal itu.. tapi kini aku dapat melihat berapa "BESAR" kapal yang selama ini aku naiki !, rupanya tak besar mana pon kan...ada yang lagi besar dan lagi indah! sebenarnya !

nota kaki : sesekali keluar dari zon selesa ! pasti korang tak rasa menyesal!



3 ulasan:

Mak lagenda berkata...

Dah duduk LUAR kapal tu baru leh ukur dan nampak sebesar mana KAPAL tuh..

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata...

tak pnh masuk dlm kapal tu..sbb kepenatan huhuhu.hanya bergambar kt luar jer

.: iEyLa :. berkata...

sebab tu jangan disangka umah yg nmpak setinggan dr luar tu decoration dlm lebih dr banglo..
so..need to know the inside first.. :)

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link