Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 8 Oktober 2012

Perlu ker jadi "LEMBUT" - korang rasa lawak ker ?


Biasa atau tidak korang terpandang iklan di Media pasal lawak si lelaki "LEMBUT"

dan tertarik satu artikel kat surat khabar "Berita Harian" 8.Oktober 2012




-->


Persoalanya - adakah dengan meniru watak perempuan atau lelaki yang menjadi "LEMBUT" itu lawak ? 
sampaikan anak-anak kecil akan bertanya - 
kenapa lelaki tu pakai tudung ? apa yang perlu aku terangkan?

asal rasa lawak jer korang hantam.. tak kira halal haram... kat mana jati diri korang nie ?  pikirlah sendiri....


kata aku : makin rasa menyampah dan meluat aku rasa.... dan apa yang korang nak tonjolkan dalam penceritaan itu ? hanya hiburan semata-mata .. pengisianya ?  tapi nak buat macam mana terlalu ramai yang "SUKA" dan tergelak - gelak bagai nak pecah perut macam dah tak ada benda lain yang lebih lawak...  

p/s: banyak gelak - hati jadi mati...

 
-->

1 ulasan:

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link