Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, 6 Ogos 2011

Aku kehilangan waktu

Aku kehilangan waktu... 

            ada beberapa detik dalam hidup aku yang aku tak pasti apa yang terjadi

antaranya semasa berada di Tahun 1 (1983) aku tersedar berada di dalam kelas yang kosong waktu rehat - sedangkan orang lain pergi rehat ! apa yang terjadi pada aku sebelum itu ?



aku sendiri pon tak pasti apa yang terjadi, hingga kini aku tercari-cari apa yang terjadi kerana aku kehilangan waktu itu...

korang pernah ada pengalaman macam nie tak ? tidur tak masuk bahagian yer..

hemmm entahlah....




7 ulasan:

Puteri Kasih berkata...

pengsan ke?

Mrs.Yie berkata...

ni mesti pengsan tahap seratos ni..hikhik :)

lagenda berkata...

hurmm..mak x plak melalui pengalaman begitu. Tp..klu tahun 1983 tu baru darjah 1, sekarang ni berapa umur 'aku' ni ye..

Mueahahaha...

RerameUngu berkata...

hohoho...tak penah..eh jap, mungkin penah..tapi tak ingat bila..hehehe

stellaizz berkata...

1983 ohh stella lom lahir lg :)

el berkata...

ermmm x igt ler penah kena ke x...
pengsan kot ms tu..or pitam

inilah aku berkata...

tapi mcm ner aku nak tahu peristiwa tersebut dan apa yang sebabkan aku hilang waktu itu ?

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link