Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, 19 Ogos 2011

Ingatan buat kawan - Kawan.

Sekadar ingatan buat diri aku sendiri dan juga kawan-kawan.





Tak Kira kereta apa korang pandu atau motor apa yang korang tunggang, tak kira berapa jauh mana destinasi korang nak pergi, tapi ingatlah buat panduan korang.

Pandu Laju ker pandu perlahan tempat yang korang tuju tu tetap sama, tapi bagi yang memandu laju pula kemungkinan korang akan tambah satu lagi destinasi pilihan yang korang sendiri tentukan :

A) Hospital

B) Kubur


destinasi asal ? lupakan....


jadi pilihan di kaki kanan korang sebagai pemandu.... (sebab tekan pedal minyak) dan juga di tangan sebelah kanan korang (sebab pulas trothle minyak motor)

tetapi lebih malang pula kalau korang libatkan sama orang lain yang tak bersalah.. itu lagi susah malah menyusahkan pula orang lain....




p/s: berhati-hati di jalan raya - pandu ikut lorong -pandu dengan beriman serta berpaksikan otak !



5 ulasan:

lagenda berkata...

ai ai bos!! Terkena btl2 atas btg idung den ni hah..

hehehehe

anak mami berkata...

satu lg nasihat...jgn memotong barisan. ikut barisan semasa memandu...anda mampu mengubahnya

huahahaa

RerameUngu berkata...

ekekeke..tu pun kena gak kat batang idung den yang agak2 mancong nih..hahah

okeh..akan ikut nasihat tuan :)

Mrs.Yie berkata...

sentiasalah berwapada ketika di jalanraya..jangan hanya pentingkan diri sendiri saja..ingatlah,jalanraya tu bukannya bapak kita yang punya..huhu

anak saya yg autisme tu langsung x hiraukan duit raya..entah..pada dia duit tu macam tak beharga..saya pun kurang faham kenapa penerimaan dia terhadap duit seperti itu..erm..

Puteri Kasih berkata...

semoga semua sampai ke destinasi dengan selamatnya

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link