Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 15 Ogos 2011

Terima Bonus...


Selamat menerima bonus kepada kakitangan awam...

Berbelanjalah dengan berhemah dan berjimat cermat... 

ingatlah orang tersayang (eh tetiba jer apa hal pulak nie ) he he he


p/s: bos den nak bonus jugak ! bagi ler 18 bulan punya bonus heh...
      bos den jawab;  tunggu ko jadi bos lah...  ha ha ha ha






8 ulasan:

Puteri Kasih berkata...

nak bonussssss hehehehe

lagenda berkata...

amboiiiii..tak hagak hagak! nak bonus smpi 18 bulan yek..Ekekeke.

inilah aku berkata...

abis tu nak mintak bior bebanyak ler... sikit2 nanti aper ader..

si para para berkata...

nak bonus jgkkkk

kak lang berkata...

fuiiiooo 18 bulan...bnkrp bos tu

kakngah berkata...

rezeki orang gomen....

Ungu Violet berkata...

yeyy...dapat bonus...meh nak belanja...hihi

mirakim berkata...

blela nk jd bos?
leyh dpt bonus 21 bulan..ehehe

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link