Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, 19 Ogos 2011

Zakat Fitrah - Senarai Harga Zakat Fitrah

Dah Bayar Zakat Fitrah ?

Senarai Harga Zakat Fitrah Negeri-Negeri Seluruh Malaysia (mcm pengumuman raya lah pulak)


Jangan buat buat lupa bayar zakat yer kawan kawan lelaki !  bagi yang perempuan,bapa atau abang atau adik lelaki yang bertanggungjawab bayar nie... - kalau tak sia sia ajer puasa korang sebulan nie.. (peringatan nie tau)

- Inilah Harga Bagi Ganti Beras Fitrah Yang Di Wajibkan Keatas Diri aku dan tanggunganku untuk tahun ini kerana ALLAH Taala...

p/s : selain ini ada jugak zakat harta, zakat perniagaan, zakat emas, zakat pendapatan dan zakat haiwan ternakan...

1 ulasan:

RinsyaRyc berkata...

paling murah 5 rm.. Sarawak 6.20 ^^

thanks atas informasi...

-BulatMata-

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link