Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, 21 April 2012

Perlu ker PTPTN ?



 
OH yang dok kecoh2 dekat dataran merdeka hari tu sebab nak batalkan PTPTN heh ? ohh.. tapi bukan ker hari tu masa dapat pinjaman tu ko pergi beli handpone blackberry dengan Ipad ? - bukan buat bayar yuran dengan makan ker ? iskh pelik nie !
 
kata aku : perlu ker masa belajar gunakan BB & Ipad nie ? kan dah ada lappy kan ?  

nota kaki : nak pergi belajar ker nak pergi tunjuk lawa ?


2 ulasan:

Iena Eliena berkata...

salam..
singgah follow sini :)
jom follow cik iena jugak(^_~)
www.ienaeliena.com

Mak lagenda berkata...

Bila duit PTPTN tu di salah gunakan, itulah jadi..tak hargai kemudahan yg disediakan!

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link