Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 27 Jun 2011

eiii.. serabutlah kepala

eiiii.. serabutlah kepala ! kenapa tak rancang betul-betul ha ! sekarang nie buat kerja mcm hapa..

kalau dulu boleh rancang baik-baik... kenapa sekarang ini tak boleh.



adakah ko dah lupa cara nak buat kerja atau ada "tangan gelap" yang kacau kerja ko ?

itu aku tak tahu - tapi yang pastinya kerja ko tu buatkan aku jadi susah kerja dan nak rancang kerja aku... atau memang ko nak aku ikut cara kerja ko yang tak terancang tu ?

pls lah oii.....

1 ulasan:

sLpmEpLz™ berkata...

itulah klu org xreti keje ikut prncgn..

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link