Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 23 Jun 2011

Hari pertama pembantu masuk kerja !

Pengalaman hari pertama dapat pembantu, yang buat aku jadi angin satu badan ialah:

1) Pergi surf internet pergi tengok "JOBSTREET" dan surf jawatan kosong !

2) Tanya bila boleh keluar gaji !

3) Tanya kalau confirm naik gaji berapa ?

4) Tanya berapa gaji aku, nak bandingkan gaji yang di terima dengan gaji aku !

huh kalau mcm nie - rasa nak suruh balik dan aku sanggup cari lain punya assistance.

1 ulasan:

syafiqakarim berkata...

bia iqa je la kojee.
haha

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link