Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 23 Jun 2011

Nak gaji tinggi ?

Sekarang ramai calon cenderung nak mintak gaji tinggi - tinggi tapi skil kerja hampeh..
Bila suruh buat sikit kerja pun berterabur, tak sepadan dengan nilai gaji dan jawatan -
Bila di tegur - melenting dan tak nak terima teguran,
ada ilmu sikit dah rasa "MACAM BAGUS"

Sedar sedar lah sikit dik oiii.....

Tiada ulasan:

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link