Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selasa, 28 Jun 2011

perlu ker ?

Perlu ker aku perkenalkan diri aku ini ?

aku ini bukan sesiapa... tapi orang lama.. yang berhenti sekejap.. lepas tu minat menulis dan berblogging tu masih ada...

jadi aku lepaskan kata kata di sini...

apa pendapat korang ? perlu atau tidak aku perkenalkan diri ?

beri pendapat korang kat komen bawah nie yer...

2 ulasan:

Mak lagenda berkata...

For me, PERLU sbb..bg org lain, mungkin susah nk bina hubungan dgn rakan baru..so, mereka lbh selesa dgn hubungan perkenalan yg lama.

Tapi, apapun, terpulanglah pd tuan blog sendiri. Kalo dgn memperkenalkan diri tu bnyk mudaratnya, better x pyh..

1 nasihat mak..klu ke blog2 kwn2 lama tu, just mesra2 la sket. X de la mcm guna BW software. Kang depa x nk bls jejak 'aku' plak..

sud@is berkata...

perlu rasanya ramai x kenal lagi
salam kenal slmt berblogging meriahkan suasana hepi2 ceria

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link

Free Backlinks