Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 27 Jun 2011

Pemandu berkupiah putih.. serammmm

Chittt ! pakai jer kupiah putih tapi bawak kereta tak tahu bersabar ! nak potong- potong barisan orang lain pon nak cepat jugak ! orang lain pon tau gak ikut barisan dan giliran ! - apa ko ingat dengan pakai kupiah putih tu malaikat maut lambat sikit cabut nyawa ko ?  - jangan lah harap...ada akal fikir lah jangan pulak dengan kerana ko orang lain jadi susah !

Banyakkan berselawat - bukanya bernafsu sahawat !

bengong betul !

1 ulasan:

lagenda berkata...

heh..sbb ada kopiah atas kepala, buat hal gitu, dari respek terus jd x respek langsung kalo dah pangainya gitu weh!!

pangai mengalahkan mat rempit, nak buat hape respek??

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link