Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, 24 Jun 2011

Sedap ker merokok !

Buat Tatapan perokok !

Kalau korang tak makan sesuatu benda, misal kata korang tak makan sayur, lepas tu aku paksa korang makan jadi apa perasaan korang ? mesti tak suka dan marah kan.

so kalau korang lepas makan dan selamba badak sumbu jer hisap rokok lepas tu tak kisah sangat keadaan sekeliling, ada bayi ker ada kanak kanak ker atau orang yang sakit yang memang kalah dengan bau rokok ? ada korang kisah tak ?

Tau tak korang tu di kalangan "PEMBUNUH SENYAP"

lagi satu kan MEROKOK tu dah di fatwakan sebagai "HARAM" - hemm entah lah !

sendiri fikir lah... sebab korang orang lain dapat sakit !

1 ulasan:

RerameUngu berkata...

sangat tak sedap ok merokok..bau pun dah tak tahan..lagi la nak merokok..hissshh..tak suka btollll

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link