Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 30 Januari 2012

Awas - Korang di perhatikan & di kawal !

"AWAS CCTV BEROPERASI"

Agaknya kalau ada signbord atau CCTV mcm nie mesti ramai yang menjaga tingkah laku kan...sebab apa ek ?


tapi kalau tak ada macam mana?  orang boleh lakukan apa sahaja kan.... (tapi ALLAH sentiasa melihat kan...)

Percaya tak hidup manusia nie sebenarnya banyak di kawal oleh benda-benda yang tidak hidup, dalam menguruskan hal ehwal kehidupan ....

contohnya macam nie !

kalau tak ada ini hari hari bangun lewat

Dan yang ini :

kalau ini tak beroperasi hemm sediri mau ingat lah...

setuju atau tidak ? apa komen korang ?


kata aku :  banyak lagi benda yang tidak bernyawa yang mengawal hidup manusia !


2 ulasan:

Mak lagenda berkata...

Yup..biasanya benda2 gitu dicipta untuk mengawal dan memudahkan lagi urusan manusia..

mira maisara berkata...

baru sedar semua gamba tu penting -.-

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link