Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 2 Januari 2012

pergi berambus lah aku tak rela ! & tak sudi !

kepada yang sibuk-sibuk awal pagi kat UPSI tu semata mata nak tuntut pemansuhan AUKU .. lepas tu buat demonstrasi dan pelbagai kerja bangang tu...

 buat kerja berfaedah sikit boleh tak ?

aku kata : korang pergi berambus dari UPSI tu dan aku tak rela & tak sudi kalau korang jadi cikgu kepada anak anak bangsa aku ! kalau korang tetap jadi cikgu jugak.. ingatlah aku pastikan kau di keluarkan dari sistem pendidikan negara secara serta merta ! 24 JAM... itu janji aku !


p/s: dah di beri peluang jadi cikgu jangan pulak berangan nak jadi ahli politik ! salah tempat lah kau! sila betulkan niat korang masuk UPSI tu... atau kau masuk UPSI tu sebab terpaksa ? kerana keputusan kau tu ala-ala ajer ? tapi hati ada niat jadi "HERO"

ini bakal cikgu ???

nota kaki : sudikah ? relakah dan sanggupkah korang anak anak serta cucu cucu korang di didik oleh manusia yang macam nie ? - terus terang aku kata "AKU TAK SANGGUP ! TAK RELA dan TAK SUDI ! - minta maaf pergi cari kerja lain... !

korang yang terlibat boleh tak korang fikir dengan betul sikit ? apa motif yang korang perjuangkan ? berbaloi ker dengan apa yang korang lakukan ?  bukan ker dah di janjikan akan di gubal - sabar boleh tak ? ker korang langsung tak nak undang-undang tu ? - hidup tak ada undang-undang macam hidup di zaman batu !

aku jadi hairan .. mana datang duit buat bayar duit guaman ? sebab masa aku belajar dulu nak makan pon tak berapa cukup ! kena buat part time lagi... korang hairan tak ?




Tiada ulasan:

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link

Free Backlinks