Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, 31 Disember 2011

Perlu ker sambutan tahun baru ?

Hari ini hari terakhir 2011 dan juga hari yang ker 365 bagi tahun 2011 !
mulai detik 12.01 minit malam ini kita akan berada di dalam tahun 2012 - apa ada pada nombor ?

tapi yang aku heran tuh... perlu ker ada sambutan ambang tahun baru ? nak sambut apa ? pertukaran dari 2011 kepada 2012 ? tu ajer ? lain ? tak ada ?

sedar tak mulai detik tu makin bertambah umur korang ? bertambah lagi tanggungjawab!

jadi elok lah luangkan masa korang tu bersama-sama keluarga

jadi apa lah faedahnya sambutan ambang tahun baru 2012 ?
selain buang masa - sia sia ajer - siap ada konsert bagai... last - last ada pertunjukan bunga api ... tu ajer... apa munafaat ? tak ada.. jadi janganlah buang masa...

dapat apa ek ?

p/s: aku lebih suka luangkan masa yang berharga untuk keluarga aku... lagi best !

nota kaki : malam nie pasti ada banyak pesta kan....kira 9 bulan dari sekarang... pasti akan ada jugak pesta ! pesta apa ? korang sendiri fikir !




2 ulasan:

Mak lagenda berkata...

Sama mcm mak dan pokcik bincangkan td. Mlm ni bukan main hebat berpesta, tunggu akibatnya bukan 8-9 thn 2012 sok!!

Meriah la surat khabar dgn berita2 yg sangat menyedihkan. Kisah manusia (klu masih layak disebut manusia) yg mcm tak bertamadun!!

Nauzubillah..hrp2 dijauhkanlah!

Puteri Kasih berkata...

puteri sambut thn baru bersama mak dan ayah di rumah..begitulah setiap tahun

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link