Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, 9 Disember 2011

Bawang Tumbuh? di pasaraya "murah" di Seremban

apa korang rasa bila nak beli barang kat sebuah pasaraya yang gah kata harga termurah tapi ini yang korang dapat....

gambar sekadar hiasan tapi inilah yang terjadi

apa nak suruh aku bercucuk tanam sendiri ker? sudahnya bawang nie ke bakul sampah, sebab tak larat nak makan daun bawang banyak-banyak weih !

p/s: nak berniaga nie ikhlas lah sikit, siapa yang nak menjawabnya nie ?




1 ulasan:

Mak lagenda berkata...

begitulah resamnya..mak pun slalu gak beli bawang gitu. Dah puas belek2 pilih yg molek2 rerupanya, bila dok kat umah kita 2-3 arini, dah tumbuh pokoknya..

Mungkin bukan salah derang. Cuaca skrg ni kan sejuk2..ujan2. Pokok2 semua suburlah nak tumbuh

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link