Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selasa, 13 Disember 2011

Selamat ker Tali pinggang keleder belakang ?

Korang ada baca harian metro hari ini ?


Kalau tak baca lagi meh baca kat >>sini<<

Menurutnya, mangsa dipercayai mati akibat lemas selepas gagal keluar dipercayai kerana badannya terbelit tali pinggang keledar tempat duduk belakang. 

berkuat - kuasa 1 Jan 2012 - pengunaan tali pinggang keleder belakang mula berkuat kuasa - dan sesiapa yang gagal akan di saman...

jadi apa kata korang ?

p/s: aku mempunyai anak OKU ! aku tak sanggup memperjudikan nyawa anak aku weiii....

nota kaki: kenderaan polis, ambulan, bomba dan tentera tak memerlukan mereka menggunkan tali pinggang keleder sebab alasan tugas.. atau keselamatan - macam kes nie lah... siapa yang di dahulukan nie ? sendiri lah jawab yer !

nota kaki 2 ; Salam takziah kepada kelurga mangsa - dan Al Fatihah buat mangsa...

3 ulasan:

Kata Hatiku.. berkata...

Salam Takziah buat keluarga beliau..patutlah jalan sesak semalam..

Shiela Latif berkata...

Al-fatihah. pening jugak kan?

Mak lagenda berkata...

Alfatihah utk arwah.

Mak baru tahu pg nih..arwah adalah org kampung mak. Tp polis x dpt hubungi keluarganya coz IC dan lesenya ditukar kpd alamat di KL *alamat semasa*

Mujur jugak org tua dia tgk TV pg semalam..camkan plat kereta yg masuk kolam tuh. Klu org tua dia x tgk tv, camne?

Apapun, Alhamdulillah.jenazah dah dikebumikan tgh mlm td.

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link