Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 5 Disember 2011

Cantik Punggung dia ! 18 SX tau...

Geram melihat punggung membawa padah


MIRI 4 Dis. - Polis menahan seorang pengawal keselamatan sebuah bank di sini kerana dipercayai mencabul kehormatan dengan meraba punggung dan pinggang seorang wanita dengan alasan geram melihat punggung wanita terbabit.


cerita lanjut di >>sini<<

sumber : Utusan Malaysia online.

sekadar hiasan

p/s: Trend ~ pandang boleh usik jangan !  ~ hemm entahlah.. bila lah nak di kuatkasakan undang-undang berpakaian sopan kat tempat awam !

nota kaki : pak guard nie pon, melampau bebenor ko kan.. cuba anak dara ko yang kena.. ko marah tak ? tak beragak bebenor - masuk air ker apa nie ?

nota kaki 2 : awek2- pakaian sopan sikit leh tak ? nak tunjuk apa kalau pakai ketat2 nie ?





2 ulasan:

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

pakai elok2 kan bagus..tak lah buat org geram ..huhu

Ahmad Kamil berkata...

salam..kalo pakai pakaian tutup aurat takde jadi camni..jln mencegah ialah cari punca masalah..

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link