Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selasa, 27 Disember 2011

Masih tahu batas ? batas apa batas kubur ?

"Memang saya berpakaian agak menjolok mata, tetapi itu keselesaaan saya. Walaubagaimanapun, saya masih tahu batas, apa yang saya boleh buat dan apa yang saya tidak boleh buat." 
kata aku - tahu batas dalam berpakaian ? ker batas kubur ?

p/s: selesa ker berpakaian menjolok mata nie? cuba bayangkan kalau anak-anak tegur "ibu kenapa kain ibu pendek.. sampai nak nampak seluar dalam lah ! - macam mana ko rasa ?

nota kaki : agak agak lah kalau nak ikut trend berpakaian! banyak lagi pakaian yang lebih sopan... dari mini skirt yang sejengkal dari pinggang, kalau duduk pasti nampak bukan setakat warna tapi bentuk bahagian bawah tuh ! - bangga ek nak tunjuk bahagain tu ?

nota kaki 2: agak-agak kalau ko tengok diri ko sendiri rasa malu tak ? atau nikmat rasa malu tu dah ditarik dari diri ko tuh ?

walaupon ko tu hangat - tapi api neraka lagi panas - 
tak leh lawan hangat-hangat nie tau ! 

  panasnyer..


gambar leh dapat kat >>sini<< tak tergamak aku letak gambar tu kat blog aku nie..

hemmmm entahlah ! korang sendiri lah fikir kan.... 



Tiada ulasan:

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link