Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 9 Januari 2012

Orang Malaysia dah Pandai rupanya!

3 LETUPAN 2 CEDERA

Dilapokan polis sedang menyiasat insiden 3 letupan kuat dipercayai akibat bom buatan sendiri di luar pekarangan Kompleks Mahkamah Jalan Duta, Kuala Lumpur bermula jam 10.30 pagi tadi.

2 mangsa tercedera termasuk peguam manakala beberapa kenderaan disekitar lokasi kejadian didapati rosak.
 
 
wah dah pandai org Malaysia buat BOM ek ? hemm tak lama lagi leh jadi macam kat negara Jiran ... tak puas hati jerk .. BOM !
hem... macam mana nak kata negara ini aman! yang sedia ada nie pon "lembut" sangat kot !

hemm entahlah ! - Perjuangan aku 1) Demi Agama Islam 2) Demi Bangsa Melayu 3) Demi Ketuanan Raja-raja Melayu - Negara Malaysia ....




1 ulasan:

Mak lagenda berkata...

Pandai pada benda yg x berpaedah, nak buat hape!!!

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link