Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, 25 Mei 2012

Jalan ini yang aku pilih !



aku yang pilih dan buat keputusan ini !,

setelah 13 tahun berkhidmat - aku nekad tinggalkan company ini !

mungkin lepas ini aku akan jarang online dan jarang update blog ini... entah aku pon belum pasti !tapi mengambil keberkatan Hari Jumaat ini, aku harapkan kawan-kawan mendokan aku di berikan kekuatan dalam menceburi bidang baru ini !, namun begitu janganlah lupa akan kewujudan blog aku ini, dan sudi sudilah tegur aku di Twitter yer... insallah kalau ada kesempatan aku jawab...


kata aku : doa dan kata-kata semangat daripada kawan-kawan amat aku hargai !

nota kaki : " kita perlu lompat keluar - untuk lihat dunia!" seperti entry ini...


4 ulasan:

Naz Al Yahya berkata...

baru jer terfikir hal yg sama. rasa nak tinggalkan company tmpt naz keje skrg. agak sukar untuk dptkan benda yg dinamakan 'pengalaman' di sini. naz still d takuk yg lama. hmm

TS berkata...

moga jalan yang baru ni memberi seribu perubahan yang baik buat abang dan family... :)

Melati Qistyna's Mummy berkata...

Gd luck dgn tempt yg baru, persekitaran baru, serbaseri baru... Mg dipermudahkan...

Mak lagenda berkata...

Moga ditempat baru akan lbh membuka pintu rezeki dgn pengalaman yg dicari

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link

Free Backlinks