Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, 2 Mei 2012

Apabila Gambar bercerita ! - 2 MEI 2012 - Harga sebuah pengukur masa !



Apabila Gambar bercerita ! - 2 MEI 2012 - Harga sebuah pengukur masa !

Lokasi : JPO - Johor Preminum Outlet

 kilk gambar untuk besarkan imej

Jenama kesukaan aku : SEIKO !


Harga dari RM 7XX - to RM10K ++ nilai sebuah pengukur masa !

kata aku : kalau pakai jam yang beribu-ribu  tetapi tak tahu menghargai masa - itu lagi tak berguna kan.. biarlah pakai jam beli RM10.00 di pasar malam.. tapi amat menghargai masa itu 1000 kali lebih baik !







3 ulasan:

Mak lagenda berkata...

Oyeah! Tepat sekali tembakan Yb..harga pengukur masa x penting..yg penting, tuan tu pandai menilai masa.

P/s: Dulu2,beratus2 jugak lah harga seutas jam tgn yg mak beli. Bukan 1 but setahun maunya 3-4 utas..But sejak 1-2 tahun ni, insap..beli yg sedang2 shj...:)

mie berkata...

berjenama atau tidak...
yang penting menepati masa..
ehehehee

.: iEyLa :. berkata...

betul!!! kalau jam beribu riban tp xreti nak tgk janji kul bape nak watpe..
bazir jela kaann..

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link