Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, 9 Mei 2012

Subhanallah ! apa dah jadi nie! Aksi ganas ! - UPDATE



Subhanallah apa dah jadi nie !

korang jom tengok video nie !




persoalanya : anak dia kah itu ? apa masalahnya ? kenapa boleh jadi begini !

kata aku : kesian kat bayi tu, tak apa sekarang ini ko siksa dia, tengok bila ko dah tua nanti, dia balas ko balik macam mana ? - hidup ini bagai roda ! sekarang ko di atas, esok lusa pasti ko di bawah !

nota kaki : kalau nak lepaskan geram - lepaskan pada yang sepatutnya jangan yang tak tahu apa apa...

UPDATE - 10-MEI-2012
Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, biarpun rakaman itu baru dimuat naik ke Internet, semalam, kejadian itu sebenarnya berlaku setahun lalu dan kes berkenaan juga sudah dianggap selesai. “Kes berkenaan dilaporkan pada 29 Mei tahun lalu dan tangkapan dibuat pada hari sama. Wanita terbabit iaitu ibu kepada bayi perempuan berusia 10 bulan itu juga dihadapkan ke mahkamah selepas disiasat mengikut Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001.
“Selepas dibicarakan, wanita berusia 20-an itu dihukum penjara 18 bulan atas kesalahannya dan dia kini menjalani hukuman,” katanya ketika dihubungi Harian Metro, semalam.
Menurutnya, wanita terbabit warga Indonesia, namun memegang taraf penduduk tetap negara ini dan kejadian itu berlaku di rumah yang dihuni wanita terbabit di Petaling Jaya.

sumber : fb - PDRM & http://rafinamimi.com

4 ulasan:

TS berkata...

manusia bodoh yang sanggup jadi kejam pada insan yg tak berdosa...
jangan disebabkan kecelaruan dan kesalahan org lain..budak yg tak tahu ape2 tu yg jd mangsa...

Naz Al Yahya berkata...

sedih tgk video ni, naz pun wat post psl video ni :(

Mak lagenda berkata...

Binatang ni harusnya kita REJAM. Sbb dia x de perikemanusiaan dan terlalu KEJAM. x kisah la baby tu anak siapa pun. Baby tu pun tahu sakit..

Sorry bro..mak dtg drop komen je. Tak sanggup nak tgk utk ke 2 kalinya. Tgk sekali pun masih terbayang2. Masih terasa2 geram dan sakitnya hati pada betina gila tuh.

Bee berkata...

tak sempat tengok , dah kena remove ,,,

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link

Free Backlinks