Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 17 Mei 2012

Kalau dah sayang - hati tak boleh di tipu !



korang ada baca harian metro hari ini ? - 17-05-2012

Pasal Aidil - tarik balik permohonan cerai dia kepada Rita Rudani..

Terima Kasih  Harian Metro Online!

walaupun sejahat mana dan seteruk mana sekalipun pasangan kita, sekiranya di hati masih ada perasaan sayang, segalanya masih boleh patah balik, buang yang keruh ambil yang jernih, dan jangan mengungkit-ungkit agar tidak lagi menjadikan keadaan jadi lebih parah.

dalam hidup ini !

Semua benda boleh di tipu tetapi bukan hati kita sendiri.

kata aku :  Urusan rumahtangga kita, hanya kita sahaja yang layak menguruskanya.. orang luar hanya boleh memberi pandangan sebagai orang luar, segala keputusan dan tindakan adalah hak mutlak kita sendiri ! -

nota kaki : maka ramailah lelaki yang menghantuk kepala ke dinding sebab tak dapat nak tackle Rita nie... (betul tak ? - it just my guess...)


5 ulasan:

Melati Qistyna's Mummy berkata...

Urusan rtangga ni jgn byk influence org sekeliling, InsyaAllah... Aman... Kalau byk camputgn org luo, harubiru, just my seposen :D

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata...

rasa kecewa bila hal nikah cerai di jadikan permainan mcm mainan pondok2

Mak lagenda berkata...

Benar..banyak benda dlm dunia ni blh kita tipu tp tidak bila menyentuh bab hati dan perasaan.

-Mak lagenda -

Iza Teratak Usang berkata...

Assalam..
Setuju!!
Kalau orang lain masuk campur, porak-peranda lah rumahtangga..

Rain berkata...

sorang dah mula nak beralah, sorang lagi mula nak tunjuk taring.

macam mana tak mengaum.

tolak ansur aman sentosa - saya akhiri dengan madah bicara. ~

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link