Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, 4 Februari 2012

Kalau Kau Boleh !- Kenapa pulak aku tak boleh ?

Ada tengok Berita Semalam atau baca surat khabar hari ini ???
pasal ini  --

"Hukuman berat lempar kritikan"

KESATUAN Olahraga Malaysia (KOM) bakal mengenakan hukuman berat terhadap mana-mana atlet atau jurulatih yang secara terbuka melemparkan kritikan terhadap badan induk tersebut.

baca selanjutnya>>di sini<<

kata aku: Apabila boleh mengkritik - Perlulah bersedia menerima kritikan !

nota kaki : orang yang tidak sanggup terima kritikan orang yang ego ! dan tak boleh terima kelemahan diri sendiri - fikir lah... orang kata mengkritik untuk memperbetulkan keadaan.

Nota kaki 2: What goes around comes around ! - fikir-fikirlah yer 





1 ulasan:

Mak lagenda berkata...

bila x bley menafikan or menegakkan sesuatu yg dah x bley nk ditegakkan, hah..gunakanlah kuasa veto!

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link