Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, 17 Februari 2012

Risiko rokok elektronik ! - sila ambil tahu ....

Kononnya rokok elektronik di pasaran sekarang ini, alternatif bagi perokok dan juga langkah untuk berhenti merokok...

gambar sekadar hiasan
jadi mari baca ini...
Lelaki cedera rokok elektronik meletup

FLORIDA: Seorang lelaki hilang beberapa batang gigi selain cedera lidah dan wajahnya melecur teruk apabila rokok elektronik yang dihisap dalam usaha meninggalkan tabiat merokok, meletup dalam mulutnya disebabkan kerosakan bateri. 

berita lanjut di sini

hemmm...ni kat luar negara dan tak mustahil jadi kat Malaysia nie kan... jangan esok-esok keluar . entahlah apa komen korang ?

p/s: Kalau dah merokok tu haram... rokok tiruan nie apa hukumnya yer ???



4 ulasan:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...

kes naya betul kan.. ish3...

Mak lagenda berkata...

Untuk lbh selamat, tak payah la merokok dgn cara apa sekali pun! Dah selamat segalanya..

Melati Qistyna's Mummy berkata...

Ish, bahaya... Sib baik x ilang mulut... Heeee

Khazanah berkata...

betul

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link