Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, 29 Februari 2012

Apabila hanya gambar bercerita ! 29-02-2012 - Kesan penjimatan elektrik

Apabila hanya gambar yang bercerita !

ini bil original yer..

Inilah kesan dari program penjimatan elektrik !

kata aku : kalau kita mampu berkorban sikit pasti kita dapat hasilnya, tapi kena bayar ker jumlah nie ek ? tak pasti lah pulak....

apa pulak kata korang ??




3 ulasan:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...

bil 40 sen ajeeee waduhhhh tahniah amat jarang jarang berlaku... Bagus kaedah penjimatan yg telah dilakukan.. Rasanya kalau bil bawah dari 20 ke 10 ringgit tak perlu dibayar kot.. kalau tak silap mak dara lah

Mak lagenda berkata...

Klu x salah mak, bill api bawah dr rm 20.oo kita x perlu bayar.

P/s: Buat guane smpi bill hanya 0.40 je tuh?? Mcm x guna electrical produk langsung tuh..

Melati Qistyna's Mummy berkata...

Aah, betul kata Mak tuh, gn pelita ke? Ce citer..ce citer... Heeee

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link