Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 16 Februari 2012

Menunggu "HANTU" - apa motif ??

Minggu lepas aku pergi Pejabat POS dekat dengan rumah aku nie... walaupun ada cuma 4 orang  sahaja yang menunggu... aku tengok no giliran aku melampau punyalah ramai....


ada lagi 17 orang .... hairan jugak aku.. lepas tu tiap- tiap no yang di panggil tiada orang yang datang ! eh kenapa pulak.. aku bersangka baik.. mungkin mereka tak sanggup menunggu !

tak sangka pulak ada seorang "MANUSIA" nie yang secara terang terangan sedang mengambil no giliran sanggup menekan dan mengambil no giliran dengan banyak .... tidak kurang dari 10 keping !

Lalu aku tertanya sendiri - APA MOTIF DIA EK ? kerana dengan tindakan dia tu boleh melambatkan urusan orang lain yang betul betul nak cepat ! - GUNAKAN AKAL LAH BRO !

kata aku : cuba kena turn ko menunggu "HANTU" mcm nie... boleh jadi hati panas tak ?

p/s: POS MALAYSIA BERHAD - perlu ambik tindakkan dengan manusia sebengini, membazir kan kertas serta masa pelanggan yang lain....

nota kaki : "what goes around comes around"


Tiada ulasan:

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link

Free Backlinks