Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, 23 Julai 2011

Batang Nikmat - 18SX

Wow tajuk... kontroversi nie...

Memang sah dah benda "HARAM" nie sedap kan...

korang nak tengok "benda - batang sedap" tuh ker ? - tapi buat tontonan 18 tahun keatas sahaja tau...




Sedap ker ? Nikmat Ker ?
Tapi dah sah "HARAM" kan...



Tak paham lah naper benda haram nie orang suka...




">hemm entahlah...

6 ulasan:

lagenda berkata...

amboiii..tajuk mmg kontrolversi sungguh le.

klu dah jd pengamal benda haram ni, ssh la dep ank tinggalkan wlupun apa pun fatwa yg telah dijatuhkan

Roti Telur berkata...

aku ingat batang apa..kikiki

benda haram ni ketagih arh. tok imam kg aku pun hisap btang ni.. hehe..

wan_cikgumuzik berkata...

kah kah kah kah... tok imam pon isap eek???? mcm mana tuhh???

haram di sisi agama islam kerr?? sama ngan haramnya minum arak kerr??

cuba masukkan info tentang tuu yang mengatakan ianya memang haram.. kui kui kui..

cuba rujuk dengan lagenda kot2 ada sumber yang boleh dikongsi mengatakan benda nihh betol2 haram..

batang sedap yerr.. hahahha

mohd sufian berkata...

mmg gila btol aku kat btg nie..

EmpayarUtama berkata...

alamak... bila jd haram ni?

Idah berkata...

yg tak boleh/haram tu laa yg sedap, cuba kata benda ni elok dan memberi lagi kesihatan/menambahkan vitamin utk badan...sah2 rasanya tak ramai pulak yg nak hisapnya..ehhe sekadar pendapat..

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link