Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selasa, 19 Julai 2011

Fokus!

Fokus kepada kejayaan - maka kejayaan berada di depan mata..

Fokus kepada kegagalan dan masalah - Masalah dan gagalah pasti yang anda terima...

Jadi hanya Fokus kepada perkara kebaikan sahaja...

6 ulasan:

kak lang berkata...

fokus dengan hati...hikhikhik

lagenda berkata...

Apa2 yg kita pun perlukan fokus dan tumpuan

Tanpa Nama berkata...

fokus aje pun x boleh juga kalu tanpa keyakinan diri. so biar lah fokus dan yakin seiring....barulah kita akn mencapai segala apa yg kita inginkan

RerameUngu berkata...

fokus dan think positive, pasti menjadii...

kakngah berkata...

fokus pada kegembiraan walaupun kesedihan sedang menyelubungi....

Idah berkata...

anda apa yang anda pikirkan....renung2kan..

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link