Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, 20 Julai 2011

betul ker ?

Hidup bermasyarakat ini umpama satu tubuh badan... andainya ada satu daripada angota tubuh kita sakit maka seluruh tubuh akan terasa sakitnya...

Tapi kehidupan bermasyarakat  kini ada ker macam nie lagi ? Fikirkanlah...


hemmm.. entahlah...

3 ulasan:

lagenda berkata...

susah der nk cari gitu baik punya anggota bdn di zaman skrg ni. Semua masing2 nk melepaskan pucuk masing2 jer

RerameUngu berkata...

btol tu mak..sokong..dah takda dah..yg mkin bnyk skang ni 'kau kau, aku aku'..

Piasara berkata...

"zmn skrg dgn zmn dulu punya tubuh badan dah lain sgt,beza macam langit dgn bumi..."

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link