Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 28 Julai 2011

Gerak Hati

Korang pernah rasa gerak hati tak ? macam mana korang urus ? korang percaya pada gerak hati ?


sebab kebelakangan ini gerak hati aku rasa - masa aku ini tinggal amat singkat... adakah ini gerak hati atau mainan perasaan... kerana kesihatan aku tidak begitu baik sekarang ini....


hemm entahlah....

3 ulasan:

RerameUngu berkata...

selalu..lagi2 bila rasa ada yang tak kena..dan kekadang gerak hati tu betul..

tu mungkin jugak mainan perasaan kot. hmm

Mrs.Yie berkata...

ye..percaya jugak tapi tidak tahap seratos la..caya gitu2 je sebab pernah gak berlaku pada diri saya benda2 ni semua..tapi kadang2 kalau kita ikut gerak hati tu x menjadi lak..hehe :)

lagenda berkata...

Kalau mak,mak percaya gerak hati mak sbb biasanya, gerakhati mak 70% tepat. Cuma, jgn lah terlalu percaya sgt.

Aku..apa nih?? Jgn la ckp mcm tu..hidup mati di tangan tuhan kan..x baik tau gini

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link