Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, 29 Julai 2011

Standard AKU

Warung Tepi Jalan - 

Tempat Makan aku janji bersih, Makanan dia Halal dan sedap, Layanan dia baik, harganya pulak puas hati... tempat dia selesa dan selamat...sudah lebih dari cukup... korang aku tak tahu....


hemmm entahlah....

2 ulasan:

anak mami berkata...

sama jer ibu pun...apa yg penting kita selesa utk menjamu selera. :)

RerameUngu berkata...

aku pun tak kisah..janji halal, bersih dan harga berpatutan..

kekadang warung tepi jalan tu lagi sedap mknn dia dari restoran2 yg nm je besar tpi takda kualiti..hohoho

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link