Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, 14 Mac 2012

Apabila hanya gambar bercerita ! 14-03-2012 - Hakikat dalam perkahwinan masa kini !




Apabila hanya gambar bercerita - Hakikat dan kebenaran dalam perkahwinan masa kini !


 seronokkan dapat memiliki 
kereta macam nie ?



tapi pada hakikatnya..

hem... 
Married but Looking

kata aku: apa yang kita bayangkan indah di luar sebenarnya belum tentu indah di dalam.... 

nota kaki : inilah hakikat yang ada dalam kehidupan masa kini.. percaya kah korang ?? dan apa pulak kata korang ??



4 ulasan:

Mak lagenda berkata...

Kalau kereta ni wanita/isteri yang punya...dia Sengaja menempah neraka


Kalau kereta ni lelaki/suami yang punya...dia sengaja menempah maut

Snazzy Naz berkata...

lately banyak kot yg 'masih mencari' walaupun dah berstatus isteri/suami org. Kadang2 tak paham...rasa menyampah pun ada. Hmm, sedang melalui..suami org dok kejar2 kita -.-

T-ara Arzeillia berkata...

sticker je...x jd apa pon..nk kecoh pe hal?

MUZAFFAR berkata...

itu jujur namanya...!

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link