Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, 5 Oktober 2011

Hidup ini

Hidup ini umpama 

credit bro Mat Gebu

Siapa yang tak boleh makan kalau tak ada ini ? dan siapa pula kalau ada ini tak boleh makan ?

p/s: indah bukan hidup ini ?




7 ulasan:

kakchik@ella berkata...

So, hidup umpama sambal belacan eh??? Hihihi. Kelakar la awak ni. BTW, saya suka sambal belacan.

cik panadol berkata...

sy kalo ade ni tak boleh makan....

lagenda berkata...

Ada or tidak, no hal. Tp kalo ada smbal belacan, mmg bertambah2 la nasik dlm pinggan..hehehe

anak mami berkata...

fuhhh....terliur hbs tgk sambal belacan ni...sambal ni mkn lak dgn kcg kelisa, timun, ulam raja dan nasi taruk kari ikan pasti mak mertua lalu pun dh x kisah...heheheh

khairul berkata...

sy x mkn belacan hehe

stellaizz berkata...

oh my peberet..ada sambal belacan..ada tempoyak..ulam ulaman kompom nasi 1 periuk abis.....

Mrs.Yie berkata...

sedapnyeeee..saya suka makan sambal belacan!

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link