Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, 22 Oktober 2011

kesilapan seorang pengurus - yang perlu korang tahu...





Kesilapan seorang pengurus adalah bila dia cuma mengurus hidup pekerjanya - tetapi tidak pula cuba mengurus kerja dan tugas pekerjanya, serta cuba mengurus tugas serta tanggungjawab dirinya sebagai seorang pengurus..


p/s: kalau nak menguruskan hidup pekerja tersebut jangan jadi pengurus di tempat kerja tetapi jadilah pengurus rumahtangga....

nota kaki: aku cukup menyampah kalau pengurus yang melebih-lebih,

3 ulasan:

Mrs.Yie berkata...

pengurus di tempat kerja hanya tahu mengarah..ini pendapat saya je la..kalau pengurus rumahtangga macam saya ni pulak mcm mana ye..erm,saya rasa saya pun suka mengarah..hehe..saya tak suka rumah saya tak kemas dan berselerak..penat kemaskan pastu anak2 dan suami sepahkan balik..jadi terpaksalah saya mengarahkan mereka untuk membersihkan semula..hikhik

lagenda berkata...

susah la klu ada pengurus yg suka menguruskan kehidupan pekerja dia. Hahaha..batul gak kan! Soh dia jd pengurus rumahtangga..mgkin tak de sape nk amik dia sbg pengurus rumahtangga kot..tu psl meroyan nak sibukan hal pekerja dia plak.

Aku amik la dia plak jd pengurus rumahtangga aku. Hiks..

kak lang berkata...

huh!! bleh kena tggi darah klu keja ngan pngrus yg melampau ok!

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link