Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 3 Oktober 2011

Perlukah .....

Perlukah jadi kaya raya, 

duit bersusun-susun,



Rumah besar dan mewah,


Kereta mewah menjalar - jalar


Pastikah Ia mendatangkan bahagia ?

atau....

p/s: kebahagian terletak di Hati dan perasaan....

nota kaki: jangan terpengaruh dengan SKIM Cepat Kaya dan Pelaburan Internet, atau M.a.L.a.M. (MLM) sekiranya korang tak betul-betul nak buat.. kalau sekadar sedap di dengar, belum tentu korang dapat ....

jangan terlalu mengejar kebendaan - belum pasti korang jadi kaya.. yang pasti boleh buat korang jadi gila...




2 ulasan:

lagenda berkata...

Hrp2 mak tidak la gelap mata dgn semua penipuan ini. Jauhkan lah mak dr benda2 yg x baik nih

Nak senang jer..x pyh la cari harta dgn cara yg x betul

RerameUngu berkata...

sokoonng!!!

jemu lah nak buat MLM ape benda semua ni...sbbnya belum tentu dpt lagi..

bukan senang nak senang, dah amat senang nak susah..hehehe

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link