Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 3 Oktober 2011

Alhamdulilah... aku dah kembali....

Assalamualaikum....

Alhamdulilah...segalanya berjalan dengan lancar....

dan aku dah kembali... walaupon belum begitu sihat seperti sediakala...
dan aku masih lagi dalam tempoh pemulihan...

aku ucapkan jutaan terima kasih pada semua kawan-kawan yang masih lagi sudi mengunjungi blog aku ini.. dan juga segala doa juga kata kata semangat buat aku...

Tak Terbalas rasanya jasa korang semua...

kini aku kembali dalam arena blog .. dam mungkin lebih tajam dan pedas dengan kata kata...


dan ... orang putih kata... I am Backkkkkk... dan aku kata.. Alhamdulilah .... aku dah kembali....

apa kabar korang semua ! 

p/s: jaga kesihatan... jaga pemakanan....

nota kaki : bertemu dengan bekas tentera di IJN - penyelidik teknik "KAMARIKA" - sedang berusaha mencari beliau... banyak ilmu yang dapat masa itu...



8 ulasan:

lagenda berkata...

Alhamdulillah..dah kembali sihat sahabat mak nan seorang ni. Seronok dan suka gila bila dpt perkhabaran aku dah kembali pulih.

Pasni, jaga pemakanan baik2 taw.

mr.curly berkata...

alhamdulillah..bro, jage2la kesihatan tu ye..moge2 makin beransur baik hendaknye..

p/s: ni time bro..sok2 maybe time den lak..

roha berkata...

selamat kembali! semoga yg ni lebih baik dr yg dulu :)

cik panadol berkata...

alhamdulillah bro dah selamat...pasni kne jaga kesihatan tu betol2 ye...bnyk berehat...

jaga diri bro... :)

Izzah Idz berkata...

alhamdulillah..smoga sihat sejahtera..
salam ziarah baru singgah baca entry tuan blog..

RerameUngu berkata...

alhamdulillah...get better n well soon :)

Puteri Kasih berkata...

syukur bro dah kembali...jaga kesihatan yer bro :)

B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z berkata...

Alhamdulillah dah kmbali jugak.. Hope cpat sembuh & jaga kesihatan tu okehh..

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link