Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 26 September 2011

Doakan aku - 26-09-2011 (auto publish entry)

Buat Kawan - kawan semua,

Masa korang baca entry nie dan pada tarikh 26-09-2011,

aku akan mendaftar masuk di IJN pada tepat jam 7:30pagi, dan operation tu di jadualkan dalam pukul 9:30 pagi
dan mungkin masa itu aku di alam lain, 
dan masa itu doktor akan melakukan yang terbaik buat aku...

 no picture on operation theater pls...

cuma apa yang aku harap... korang semua doakan yang terbaik buat aku, semoga aku cepat sembuh serta, berada didalam keadaan yang sihat selepas itu...

tapi aku rindu akan semua kawan-kawan aku di dunia di belakang monitor nie... dan korang semua amat bermakna bagi aku... thanks korang semua atas apa sahaja selama ini....

aku cukup tenang nak hadapi ini semua, dan boleh kata tak pernah rasa setenang ini selama ini, dan dah cukup bersedia hadapi apa sahaja yang ALLAH takdirkan buat diri aku...

p/s: mungkin aku akan temui masa yang aku hilang dulu semasa aku di alam lain ini... insallah....




nota kaki: jangan di tangisi ketiadaan aku kerana air mata itu lebih berharga buat Yang MAHA ESA,





3 ulasan:

Mak lagenda berkata...

Spt selalu, mak doakan agar semuakan selamat dan aku akan sihat spt selalu.

Cpt2 kembali ye aku..

cik panadol berkata...

sy doakan semoga bro selamat jalani pembedahan tu....

Karen Monica berkata...

semoga bro selamat..kami semua akan sentiasa berdoa :)

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link

Free Backlinks