Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 19 September 2011

Layak Ker ?

Layak ker sebuah kedai makan dapat Rating "A" 

-kalau habuk dan puntung rokok bersepah sepah, lantai melekit dan kotor,
-kesemua penyedia makanan tak pakai penutup kepala & appron, 
-menu tak ada ... (jadi tak adalah tanda harga kan.....)

dan paling memualkan ialah,bos dia tanggalkan chewing gum di tapak kasut - lepas tu tak cuci tangan terus jer angkat pinggan makanan dan hantar ke pelangan...eiiii...

taubat aku!!! tak akan datang lagi makan kat kedai nie... walaupon kau famous, tapi bagi aku kebersihan perkara utama....

p/s: kalau korang pulak macam mana ? bagi aku bau paling aku benci ialah asap rokok..  




2 ulasan:

Mak lagenda berkata...

Eeiii...tak bley bayangkan situasi yg aku bgtau nih. Kat mana kedai tuh? Mak pun tamo arr pi dah kedai tu..

fisya sabri berkata...

eeeyyyyuuuuuuuu, kak lang xsuka mkn tmpt yg ktor, wlu ada skit pun kktoran tp akn mnjjaskn slera oke...lagi2 kak lang mmg xakn tggl jjak pun kat kdai mamak!!... eyyyuuuukkk

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link

Free Backlinks