Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, 14 September 2011

ada orang nak bersedekah, tapi......

Ada orang nak bersedekah....baik sangat niat dia tapi..... 

dia kata dia nak sedekah ini....



sebab dia kata ini dah macam jadi satu keperluan.... boleh ker ? tolong bagi pendapat sikit....

hemmm entahlah...

p/s: tinggalkan komen kat bawah nie yer...

nota kaki : sib baik aku tak hisap rokok....



3 ulasan:

deem berkata...

tu sedekah penyakit tu beb

lagenda berkata...

mcm dah 1 keperluan?? Gila ke apa...suruh dia sedekah pd diri dia sendiri ajelah!

kakchik@ella berkata...

kita pun tak hisap rokok gaks. give me 5 beb*pap* tampor skrin je ler. hihi

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link