Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, 9 September 2011

Aku merindui seseorang !

Aku merindui seseorang !

bagimana nak ku luahkan isi hati ini ?


hemmm.. entahlah....



5 ulasan:

cik panadol berkata...

rindu sape ni....rindu kitorg ke?hehehe

Puteri Kasih berkata...

luahkan sahaja..jangan dipendamkan :)

lagenda berkata...

berterus terang je pada mak..mak tahu aku rindukan mak kan..kan..kan...?

Miahahahahaha...

kak lang berkata...

rindu?...luahkan, jgn d pendam...

anak mami berkata...

rinduuu!!!! kat spa tu....kat ibu ke...auw malu nye!! hehe...ibu tau le ibu dh lama x blog walking kat cni...nah!!! skg ibu dh kembali...hrp aku dh x rindu lg kan.... :)

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link