Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 17 November 2011

Aku Membilang Hari !

Aku Membilang hari !


ada orang kata !" apa ada dengan hari ?"
hanya angka angka yang sering bertukar ganti....
Matahari tetap akan terbit, di pagi hari,
dan  tengelam di kala senja melabuhkan diri,
di ikuti bulan pon keluar dan menampakan seri,

Bagi aku,
hari yang aku nanti dan aku tunggu itu,
penuh dengan makna, ianya hanya satu angka,
di dalam himpunan kalender,
kerana ianya melahirkan 1000 makna...

p/s: sorry entry jiwang pulak kali ini... ter"emo" sikit..



5 ulasan:

cik panadol berkata...

tarikh ape yg bro tunggu tu?mcm special je...hehee

lagenda berkata...

membilang hari untuk nikah 1 lg ka apa aku nih??

Hik hik hik..

kak lang berkata...

errmmmm...apakah?!

Kata Hatiku.. berkata...

nampak mcm menarik jer..ceciter sikit....

fRaMe+LenSeS berkata...

Nadh setuju ng pendapat kamu. ;D

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link