Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 24 November 2011

Sian Kat YUNA kan...




kesian Kat Yuna... menang kat AIM lagu terbaik - Lagu Penakut
tup - tup leh cakap dia tarik balik sebab kesilapan teknikal .... apa punya turrrr lah korang !

rasanya ini kes pertama seumpanya kot oleh AIM...

cuba kalau artis yang "berkemban" yang menang korang rasa kena tarik balik tak ? kalau tarik balik mesti berhadapan dengan saman yang tak habis-habis kan....

yerlah kalau dah "kesalahan teknikal" tu pihak korang lah yang kena tanggung apa pulak pihak lain yang kena tanggung akibat ! jadi pihak juri kena "letak Jawatan" sebab bertanggung jawab... bukan memalukan orang lain... ko tu muka tak tebal kot... bagi orang lain muka tebal...
p/s: tak apalah yuna... aku tetap minat you...sebab u are ... u all have the answer !



Tiada ulasan:

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link