Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selasa, 22 November 2011

Turunkan 8 kilo dalam masa sebulan setengah - ada berani ker ?

aku dapat lakukanya.. turunkan berat badan sebanyak 8 kilo dalam masa sebulan setengah, matlamat aku nak capai 10 kilo .. penghujung bulan nie... bukan apa .. berat badan aku lebih 10 kilo lah dari berat ideal...masa time klr dari IJN tu hari...

doc suggest aku turunkan berat badan... so sekarang nie berat aku hampir ideal,

sikit hari jadi ketak ketak kot... siap ada 6 ketul ulas di perut... ha ha ha..  wow nice ha ???

korang tak tahu mcm ner rutin aku buat ???



8 ulasan:

Karen Monica berkata...

puteri nak naikkan berat badan..hehehe

fisya sabri berkata...

ye, nak nekkan berat badan jgk..

Tanpa Nama berkata...

jeles mak nak!

sila bagi tips cepat2.. :D

Mak lagenda berkata...

Huaaa..meh ajarkan mcmana aku leh turun berat bdn smpi gitu

Cepat ajar makkkkk......!!!

Kata Hatiku.. berkata...

nak jugak ajar sikit mcm mana nak diet...tekak ni asyik nak makan ketam...sate...iceblog..a&w float dan mcm2 lagi lah....pls pls pls ajar sikit AKU...

Kata Hatiku.. berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Jendela Hati berkata...

wah bagus nie... sebulan tuh untuk 8 kilo..

Bee berkata...

wah cam mana tu ? teringin juga nak tahu utk turunkan berat badan 8 kilo sebulan , kalau 3 bulan puanbee leh capai berat badan ideal tu ..

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link

Free Backlinks